Reklamační řád

Reklamační řád

Tento reklamační řád vychází z Obchodních podmínek společnosti Nowa Invest s.r.o. a platné legislativy České republiky. Slouží k informování kupujících o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práv z vadného plnění (dále jen „reklamace“).

1. Za co odpovídáme?

Odpovídáme za to, že zboží, které jste od nás obdrželi, je bez vad. To znamená, že v době převzetí:

  • má vlastnosti, které byly ujednány nebo které můžete oprávněně očekávat,
  • hodí se k účelu, který uvádíme, nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
  • je v odpovídajícím množství a jakosti,
  • vyhovuje požadavkům právních předpisů.

2. Kdy můžete zboží reklamovat?

Jako spotřebitel můžete uplatnit právo z vady, která se u spotřebního zboží vyskytne v době 24 měsíců od jeho převzetí.

Výjimky: Reklamaci nelze uplatnit na:

  • vadu, pro kterou byla sjednána nižší cena,
  • opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním,
  • vadu u použitého zboží, která odpovídá míře jeho předchozího používání,
  • vady, které vyplývají z povahy zboží (např. uplynutí doby použitelnosti vyznačené na obalu).

3. Jak postupovat při reklamaci?

Pokud chcete zboží reklamovat, informujte nás prosím bez zbytečného odkladu po zjištění vady.

Kroky pro uplatnění reklamace:

  • Vyplňte reklamační protokol: Pro urychlení procesu prosím vyplňte náš Reklamační protokol, který naleznete níže. Pokud jej nemáte k dispozici, postačí průvodní dopis s popisem vady a požadovaným způsobem vyřízení.
  • Přiložte doklad o koupi: K reklamovanému zboží přiložte kopii faktury nebo jiný doklad prokazující nákup u nás.
  • Zboží doručte: Kompletní zásilku (reklamované zboží, doklad o koupi, vyplněný protokol) nám doručte jedním z následujících způsobů:
    • Poštou na adresu:
      Lékárna Nowa Palackého třída 191 537 01 Chrudim
      (Zásilku neposílejte na dobírku, nebude převzata.)
    • Osobně na jedné z našich provozoven:
      • Lékárna Nowa, Palackého třída 191, 53701 Chrudim
      • Lékárna U Svatého Václava, Nádražní 16, 53862 Hrochův Týnec
      • Zdravotnické potřeby Pod Břečťanem, Palackého 806, 53701 Chrudim

4. Jak bude reklamace vyřízena?

O přijetí reklamace vám vystavíme písemné potvrzení, které zašleme na váš e-mail. Potvrzení bude obsahovat datum uplatnění, obsah reklamace a vámi požadovaný způsob vyřízení.

Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 kalendářních dnů ode dne jejího uplatnění. O výsledku vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky. Vystavíme vám potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace.

5. Jaká máte práva?

V případě oprávněné reklamace máte právo na:

  • Opravu zboží,
  • Výměnu za nový kus,
  • Přiměřenou slevu z kupní ceny,
  • Odstoupení od smlouvy (vrácení peněz), pokud je vada podstatná.

V případě oprávněné reklamace máte také nárok na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (např. poštovné).

Kontaktní údaje pro reklamace

V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat:

Telefon: 469 630 182 (Po-Pá 7:15–16:30)

E-mail: lekarna@lekarnachrudim.cz